2013. május 18., szombat

9.rész

Sziasztok! Itt van az új rész, légyszi írjatok pár véleményt! :)
Puszi: Dorien

***

Ben szólalt meg, aki láthatóan semmit nem vett észre:
- Lányok, ő itt Jack, Jack ők Nora és Sophie.
- Igen, ismerjük egymást- mondta Jack vigyorogva. Én meg se tudtam szólalni.
- Tényleg? És honnan?
- Ez hosszú történet- mondtam.
- Jaj ő az a Jack?- kiáltott fel Sophie.
-Igen, ő az- mondtam megsemmisülten
-Ó, ilyen híres vagyok?
- Na akkor menjünk is beljebb- indítványozta gyorsan Lily. Én közben elgondolkoztam, hogy vajon Sophie mennyit mesélt neki.
A kínos csend nem is tartott sokáig. A fiúk gyorsan elkezdtek poénkodni, és lassan én is feloldódtam.Végül is Jackkel lehetünk barátok, nem?
- meséljétek már el, hogy honnan ismeritek egymást!- kérte Ben.
- Múltkor Kínában találkoztunk. Nora bátyja is snookerjátékos, így ő is ott volt. Ismerte Judd-ot még korábbról. - Jack még tovább mesélt, de a kínos részeket kihagyta belőle. A kínos alatt például a csókunkat értem.
- És akkor alakul valami Juddal? - nézett rám Ben.
- Hát nem éppen.- mondtam teljesen elvörösödve. Ez nem az én napom. Nem vagyok én ilyen zavarbajövős fajta.
- Na nem azért mondom, de én éhes vagyok.- pattant fel hirtelen Jack. Én hálás pillantást vetettem rá, de ő rám sem nézett. Talán nem is direkt csinálta.
Nagy vita alakult ki a pizzák körül. Mi, csajok nem akartunk egy egészet enni, de abban persze nem tudtunk megegyezni, hogy milyet együnk. Végül aztán nagy nehezen rendeltünk 4 pizzát.
- Ben, Sophie! Segítetek megteríteni?- szólalt meg Lily.
- Persze-  válaszoltak egyszerre, majd kimentek otthagyva minket kettesben Jackkel.
- Mi történt veled azóta? - törte meg a csendet Jack.
- Hát nem sok. Igazából semmi.
- Az jó.- tartalmas beszélgetés.
- És veled?
- Velem se sok.
- Minden rendben Juddal?- kérdeztem.
- Persze. Megbeszéltük a dolgokat. De ugye már nem akarsz összejönni vele?
- Nem, miért?
- Felszedett egy csajt a múltkori buliban.
- Na az jó.
- Ugye tényleg nem baj?
- És ha az lenne?
- Szakítana a csajjal és összejönne veled.
- Aha, oké. Nyugi, nem baj.- Meg akartam tőle kérdezni, hogy most akkor mi van köztünk, de erre pont beléptek a többiek.
- Na kész vagyunk. 10 perc és itt a pizza.
- Kér valaki sört?- kérdezte Ben.
- Én igen- jelentkezett Jack.
- Csajok?
- Nem, köszi.
Ben kiment a konyhába, majd két sörösdobozzal a kezében tért vissza.
5 perc múlva csöngettek.
- Megyek nyitni.- mondta Lily.
- De jó illata van a tiédnek.- mondtam Jacknek.
- Adok belőle szívesen- majd egy pizzaszeletet nyújtott felém.
- Köszi.- mosolyogtam rá.
Amikor befejeztük a kajálást teljesen elálmosodtam.
- Na várjatok. Most akkor hol alszunk?- jutott hirtelen eszembe.
- Most már nincs idő szállodába menni. A fotelt is ki lehet húzni. Jack bevállalod, vagy aludjak én a csajokkal?- kérdezte Lily.
- Jó leszek én itt.
- Gondoltam, hogy nem lesz ellenére.- szólalt meg Ben.- Akkor én ki is húzom az ágyat, ti addig mehettek készülődni.
- Nora, nincs kedved lejönni sétálni?- kérdezte hirtelen Jack.
- Oké, mehetünk- mondtam kicsit meglepetten.
Kifelémenet még hallottam, amikor Ben kérdezte:
- Ez most mi?
Gyorsan felöltöztünk, majd kimentünk.
- Jack, mi ez az egész?- kérdeztem kíváncsian.
- Csak beszélni szeretnék veled. Most, hogy Juddnk barátnője van, megállapodtunk, hogy szabad utat ad nekem. Persze ahhoz te is kellesz.- nézett rám mosolyogva.
- Most arra célzol...
- Igen- vágott a szavamba- megpróbálhatnánk együtt.
- Hát most megleptél.
- Én megértem, ha nem szeretnéd, de azért gondolkozz rajta egy kicsit!
Már hogyne szeretném??? Hogy gondolhat ilyet.- mondtam magamban.
- Nem így értettem Jack. Én nagyon szívesen.- nyögtem ki nagy nehezen.
Egy kicsit csendben sétáltunk tovább. Lilyék háza a belvárosban van egy gyönyörű helyen.El sem hittem, ami történt. Most én komolyan összejöttem Jackkel? 
- Megfogom a kezed, jó?- kérdezte Jack. Olyan édes volt, hogy majdnem elolvadtam.
- Persze. Sétáljunk tovább, én már fáradt vagyok.
- Oké.
Amikor  a ház elé értünk Jack megállított. Közelebb húzódott, megfogta az arcomat, majd megcsókolt. Fantasztikus volt, még jobb, mint a vasárnapi.
- Na gyere, menjünk fel!- mondta Jack, majd maga után húzott. A többiek a tv-t bámulták, amikor felértünk. Már mindenki elkészült.
- Ilyen sok idő eltelt?- kérdeztem.
- Csupán 1 órát sétálgattatok.- válaszolt Ben. 
Gyorsan elmentem zuhanyozni, mert már tényleg majdnem letagadt a szemem. ire visszaértem már mindenhol sötét volt, csak Jackkel találtam szembe magam.
- Jó éjszakát!- mondta, majd megcsókolt.

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett :)
    örülök hogy összejöttek és Jack is olyan kis cuki volt *-*
    siess a kövivel!
    Bebuskaa

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát erre nem számítottam, alaposan megleptél. Most itt ülök és vigyorgok, mint a tejbe tök...meghaltam, amikor megfogta a kezét. :-DD
    Gyorsan a folytatást!
    Denselle

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett. Sietek a kövivel :)

    VálaszTörlés