2013. április 1., hétfő

4. rész


Sziasztok! Itt van a friss, remélem tetszeni fog. Oliviának köszönöm a feliratkozást, és a kommentet, nagyon jól esett. Azért remélem most is kapok pár véleményt. 
Puszi: Dorien


***

Akit megláttam, az Jack volt. Úgy látszik, eljött Judd döntőjére. Viszont az nagyon nem tetszett, amit éreztem a gyomromban, amikor megláttam. Ezt nem tehetem.
Leültem mellé, ő meg rám nézett.
- Sziaa- köszönt vidáman.
- Helloka
- Jó látni téged.
- Jaja én is örülök.
- Hallod fogadjunk! Te fogadsz Neilre én meg Juddra.
- Jó, és miben fogadunk?
- Ha Judd nyer, akkor te megcsókolod őt.
- Pff. Kösz. Ha Neil nyer akkor te meg őt- és egy szemben ülő csajra mutattam, aki nem volt a szépség mintapéldája.
- Ne szivass már! Na jó Judd nyerned kell.
- Hidd el ez nekem is szivatás.
- Már smároltál Judd-dal, most mi bajod van?
- Azt fogja hinni, hogy akarok tőle valamit.- mondtam, aztán rájöttem, hogy elszóltam magam.
- Miért, nem?
- Hát nem tudom.
- Szóval nem. Na jó, hagyjuk. Mesélj egy kicsit magadról!
- Mit akarsz tudni?
- Sok mindent.
Közben elkezdődött a meccs, ezért nem tudtuk folytatni a beszélgetést. Végig lelkifurdalásom volt, mert Judd iránt ezt soha nem éreztem. De mi van ha Jack is olyan? Szünetekben még folytattuk a beszélgetést:
- Na mesélj! - kért Jack.
- 22 éves vagyok..
- 22? - vágott bele a szavamba.
- Ja, most leszek decemberben 23.
- Én csak 21 vagyok.- Hmm szóval másfél évvel fiatalabb nálam.
-  Angliában élek Neillel, a családom többi része Ausztráliában. 4-en vagyunk testvérek, de nem vagyunk igazán jóba.
- Te hogy kerültél Angliába?
- Mentem Neil után, mert otthon nem bírtam.
- Sokszor elkíséred a bátyádat?
- Ja, szinte mindig. Azért közben dolgozom is, nem mintha a pénz annyit számítana. Neiltől mindent megkapok.
- Mivel foglalkozol?
- Fordító vagyok, vagy valami olyasmi. 6 nyelven beszélek.
- Kínaiul tudsz?
- Nem.
- Kár, azt nagyon bírom.
- Na most már te jössz. Alig tudok rólad valamit
- 21 vagyok, van egy húgom, és imádom a kocsikat.
- Azon nem csodálkozom. Mennyire vagy jóba Judd-dal?
- Elég jóban vagyunk, hétvégén együtt szoktunk bulizni. Régen egy apartmanban laktunk, de aztán Judd híres lett és vett magának egy saját házat.
- Van barátnőd?
- Nincs. Gondolom neked sincs barátod.
- Jól gondolod.
- Csodálkozom, hogy nincs.
- Mert?
- Szép vagy.
- Köszi.- mondtam teljesen elpirulva. Ez ciki.
- Haha zavarba hoztalak.- mondta Jack mosolyogva. Szerencsére nem kellett válaszolnom, mert Juddék folytatták a játékot. A 12. frame végén még mindig csak 6-6 volt az eredmény. 10 nyertig játszanak.
- Te tanultál a snooker akadémián?
-Ja, egy évet. Ösztöndíjjal.
- Milyen volt?
- Nagyon bírtam. 1 évig csak snooker.
A szünetekben még mindenféléről beszélgettünk, ami csak eszünkbe jutott.Nagyon jól éreztem magam vele 6-6 után Neil elment 8-6-re, de hiába örültem, mert Judd sorozatban 4-et nyert, és persze ő lett a végső győztes is. Ez szívás.
- Ez nem lehet igaz. Ne kínozz!- kezdtem el nyafogni- most komolyan meg kell őt csókolom?
- Hát így jártál.
- Kimentünk az előtérbe, hogy ott bevárjuk őket. Sokára jöttek, úgyhogy még jó sokat beszélgettünk. Egyszer csak Jack megszólalt:
- Na jó van egy ötletem.
- Éspedig?
- Vagy őt csókolod meg vagy engem.- nekem meg tágra nyílt a szemem.
- Mikor?
- Engem akár most is.
Odahajoltam hozzá, és megcsókoltam. Abbahagytam, de ő nem engedett el, közelebb húzott, és még egyszer megcsókolt. Nagyon jó volt. Mikor elengedett megláttam Juddot és Neilt, amint felénk közelednek. Mindketten elég furán néztek. Csak más okból. Neil csak nézett rám, Judd meg odament Jackhez, és majdnem kiabált vele.
- Ezt mégis hogy gondoltad?
- Csak fogadás volt- próbáltam védeni Jacket, meg magamat.
- Ó na persze. Az nem így néz ki.
- Úgysem volt semmi komoly köztetek- szólt most közbe Jack.
- Nem volt semmi komoly? Ezt ki mondta neked?- néztem rá elképedve.
- Persze nem volt semmi, csak lefeküdtem vele.- mondta Judd.
Jack rám nézett várva, hogy tagadjam, de én nem tudtam mit mondani. Mert igaz volt.
Jack csak engem nézett, de nem mertem a szemébe nézni, mert féltem attól, amit ott látnék.



8 megjegyzés:

  1. Szia Dorien!
    Hú, ezzel most csavartál egyet a történeten, én eddig azt hittem, hogy Nora és Judd nem járnak...Jack pedig, hát nem is tudom melyikőjüket kedvelem jobban. :)
    Siess a következővel!
    Denny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett, sikerült egy kicsit ködösítenem a történetben. :) A kövit kb. 2 nap múlva teszem fel.
      Dorien

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszik a történet főleg hogy bele tetted ezt a kis csavart.
    Nagyon jó rész lett alig várom a következőt!
    Siess vele :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett. :)
      Sietek a következővel, és örülök, hogy te is írtál részt :)))
      Dorien

      Törlés
  3. Szia!:):)
    Örömmel olvastam, hogy több snookert tettél bele! Pont eltaláltad a tökéletes egyensúlyt!:) Tetszik a csavar!:) Izgalmas!:) Várom a folytatást!:)
    Olivia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Próbáltam megfogadni a tanácsod, és egy kicsit átírtam a részt, ezek szerint sikerült. :)
      Sietek a folytatással.
      Dorien

      Törlés
  4. Szia :) Tényleg nagyon jó lett ez a rész is :)
    Tetszett ahogy cselesen szerzett csókot Jack. ^^
    Kövit hamar *-*

    VálaszTörlés
  5. Szia! Holnap jön a kövi, és köszönöm :)

    VálaszTörlés