2013. április 6., szombat

6. rész

Sziasztok! Sajnos nem volt sok időm írni, így nem lett teljesen olyan a rész, mint amilyennek akartam, de azért remélem így is tetszeni fog. Köszönöm  a 3 komit, nagyon jól esett. :) Jövő héten nem leszek netközelben, ezért a kövi csak egy hét múlva jön. 
Puszi: Dorien

***

- Felhívott Jack.- mondta Neil.
- Téged?- néztem rá elképedve.
- Ja.
- És mit akart?- kérdeztem kíváncsian.
- Elkérte a telefonszámodat.
- Megadtad neki?
- Igen. Remélem nem baj.
- Azt nem mondta, hogy mit akar?
- Nem. Csak szóltam, hogy ne érjen váratlanul.
- Köszi.
Ez most meglepett. Jack vajon mit akarhat? Kíváncsi vagyok, hogy tényleg felhív-e.
Még egy kicsit játszottam Alexanderrel, majd Mille mondta,hogy ebédeljek náluk. Nagyon szívesen maradtam.
Délután elmentem moziba, és megnéztem egy új romantikus  filmet. Rám fért már egy kis romantika. Visszafelé beugrottam egy vendéglőbe, hogy megvacsorázzak. Leültem egy üres asztalhoz, és vártam a pincért.
- Jó estét hölgyem! Mit hozhatok.
- A napi menüt kérném.
A pincér elment, én meg megnéztem magamnak a többi vendéget. Egyszer csak megakadt a szemem az ajtón belépő pároson. Ők is észrevettek engem, és odajöttek hozzám.
- Sziasztok- köszöntem nekik.- Nahát ti így együtt?
- Szia Nora!-  Köszönt Harry- igen. Diploma után jöttünk össze.
Harry és Clair volt az, együtt jártam velük fősulira, de akkor még nem jártak.
- Szépek vagytok együtt.- mondtam, és tényleg örültem nekik.
- Köszi- szólalt meg most Clair.- leülhetünk ide hozzád?
- Persze.
Amikor a pincér visszajött az én kajámmal ők is rendeltek. Egész este beszélgettünk, és sokat röhögtünk. Nagyon jó volt velük találkozni.
Késő volt mire hazaértem. Lezuhanyoztam, átöltöztem pizsibe, és lefeküdtem aludni.
Reggel 7-kor keltem, mert dolgozni mentem. Hetente csak pár napot szoktam bemenni, akkor megkapom az utasításokat, odaadják a szöveget, ami le kell fordítanom, majd én határidőre visszahozom.
Fél 9-re benn is voltam, jó volt látni, hogy örültek nekem.
Bementem a főnökömhöz, és leadtam a szöveget. Ő adott egy újat.
Az irodája elég tágas, de csak ő használja, nem tűr meg mást maga mellet. Van ugyan egy titkárnője, de őt is száműzte a többiekhez kintre.
- A szokásos 5-re, jó?- a szokásos 5 a német, francia, spanyol, magyar, és orosz. Magyarul anyukámtól tanultam, aki sokadik generációs magyar, de még tudja a nyelvet. A tesóim csak pár szót tudnak, de én megkértem őt, hogy sokat beszéljen hozzám magyarul, mert meg akarom tanulni. És sikerült.
- Hogy vagy?- kérdezte Mr. Thompson, a főnököm, miután elmondott mindent.
- Jól vagyok, köszönöm- feleltem.
- Látom rajtad, hogy nem. Nem akarsz róla beszélni?
- Nem, ezt szeretném magamnak megtartani.
- Rendben. Akkor viszlát!
- Viszlát! - és gyorsan kiléptem a többiekhez.
Lilly és Peter odajött hozzám, hogy üdvözöljön.
- Szia Nora!- köszönt Lilliy
- Szia- mennyire nem volt kedvem velük beszélni.- Na nekem még sok dolgom van. Rohanok. Sziasztok!
Meg se várva a választ rohantam ki az épületből.
Általában van kedvem velük beszélgetni, de tuti ők is megkérdezték volna tőlem, hogy mi bajom van. Az meg most igazán nem hiányzik. Bár már magam sem tudom. Miért bánt ennyire, hogy Jack haragszik rám. Hisz már annyi ember utált. Tényleg túl kéne tennem magam rajta.
Otthon rendeltem magamnak pizzát, pihentem egy kicsit, majd elmentem futni. Mostanában nagyon elhanyagoltam a mozgást, hogy Kínában voltam.
Délután semmihez nem volt kedvem, ezért bekapcsoltam a tévét. Találtam egy átlagos romantikus filmet ami lekötött.
Neil még átjött este egy kicsit beszélgetni, akkor legalább jobban éreztem magam.
Másnap délután Sophie-val találkoztam ebéd után.
Nagyon jó volt végre látni, olyan régen találkoztunk. Végre kibeszélhettem magamat olyan csajosan.
- Szia Sophie! - köszöntem neki, amikor megláttam. Ő már a törzshelyünkön ült a kedvenc kis kávézónkban.
Ez egy kellemes hely egy régi utcácskában. Nem sokan járnak ide, de mi amióta barátnők vagyunk itt beszélünk ki mindent és mindenkit.
- Szia!- felállt és megölelt.- Olyan jó téged látni.
Leültem vele szembe. Odajött hozzánk a pincér, kértünk egy-egy capuchinot, majd elkezdtünk beszélgetni.
- Na mostmár te mesélj! Mi a baj?
- Annyira béna voltam. Már megint.- sóhajtottam
- Csak nem Judd?- nézett rám nagy szemekkel a barátnőm.
- Nyugi, nem úgy. Na jó elmesélem az egészet az elejéről. Juddnak van egy helyes barátja, Jack. Most találkoztunk Kínában, és egy kicsit beszélgettünk is. Ugye Judd-dal is összefutottam egy kicsit. Bocsánatot kért, és dumáltunk egy keveset. Aztán az egész döntőt Jackkel töltöttem. Amikor megláttam elkezdett remegni a gyomrom. Érted, szerintem tetszik nekem!!! Fogadtunk, és veszítettem, így egy kis nyavalygás után az lett belőle, hogy vele csókolóztam. Nagyon jó volt, de Judd és Neil meglátta. Így mindkét srác megharagudott rám, de szerencsére a bátyám jól fogadta a dolgot. 
- Fú, hát nm volt eseménytelen az utad az biztos.- nézett rám elkerekedett szemekkel.
Én viszont teljsen megkönnyebbültem, hogy végre valakivel megoszthattam a gondjaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése