2013. április 3., szerda

5. rész

Sziasztok! Itt van az új rész, remélem tetszeni fog. Brienek köszönöm a feliratkozást, és  4 komit is kaptam az előző részhez, aminek nagyon örültem. :)  Most is legyetek olyan jók, hogy írtok pár véleményt. :)
Puszi: Dorien

***

Nem mertem Jack szemébe nézni. Féltem, hogy mit látok majd benne. Neil félrehívott.
- Igazán nem akarok beleszólni az életedbe, de...
- Tudom,- vágtam a szavába- hülyeség volt. De tényleg fogadtunk.
 Elmeséltem neki mindent.
- Az a baj, hogy szeretem.- Az utolsó szót alig bírtam kinyögni. Visszamentünk Jackékhez, akik még nagyban vitáztak.
- Jól tudod, hogy tetszik nekem. - mondta Judd.
- Beszélgettem vele, és már nem jössz be neki.- Komolyan, mintha ott sem lennék.
Egyszer csak Judd megfordult, majd elment. Jack felém fordult: - Kösz- és már ő is ment utána.
Én nem tudtam magammal mit kezdeni, csak álltam ott. Mivel a sírógörcs kerülgetett elindultam vissza a szállodába. Hallottam, hogy Neil jön mögöttem. Nem bírtam, már az úton elkezdtem sírni.

***

Reggel nagyon rosszul ébredtem. Az járt a fejemben, hogy hogy lehetek ilyen béna. Még az ágyban feküdtem, amikor valaki kopogott az ajtón. Felkeltem , felvettem egy fürdőköpenyt, majd kinyitottam az ajtót. Neil állt ott kezében egy kávéval, és egy vaníliás rúddal. Szegény tegnap kikapott a döntőben, most meg velem foglalkozik.
- Gondoltam szükséged lesz rá- mondta ő.
- Húú de rendes tőled! Imádlak!
- Azt eddig is tudtam- mosolygott rám.
- Gyere beljebb!
- Köszi.
Leültem az ágyra, ő meg velem szembe a fotelba.
- 4-kor indul a gépünk- mondta a bátyám, miközben én ittam a kávét.
- Oks.
- Judd meg Jack már most reggel indultak.
- Találkoztál velük?
- Ja. Kérdezték, hogy hol vagy. Mondtam, hogy a szobádban.
- És?
- Semmi. Mentek tovább.
Legalább egy kicsit érdeklem őket. Bár az nem biztos, hogy feltétlenül jót jelent.
- Na én megyek összepakolni. Remélem nem egész nap itt  a szobában fogsz kuksolni.
- Nem, már egész jól vagyok. Köszi mindent.- öleltem meg.
- Nincs mit.Szia- és elment.
Én is elkezdtem összepakolni, majd egy kicsit lementem sétálni a városba még egyszer, utoljára.
A repülőtéren vettem még egy ajándékot Sophienak, remélem örülni fog neki.
Angol idő szerint éjfélre meg is érkeztünk Londonba, de még onnan haza kellett menni Cambridge-be. 2 óra volt mire végre otthon voltunk. Teljesen kivoltam, mert a repülőn alig tudtam valamit aludni.
Amúgy Neil házában lakom, de van egy teljesen külön lakrészem. A bátyám tényleg teljesen elkényeztet engem. Velünk lakik még Mille, és Alexander, Neil felesége, és fia. Az én lakrészem nem nagy, de igazán otthonosan van berendezve. Van egy konyhasarok étkezővel, a nappaliban mályva színű kanapé. A falak mindenhol fehérek, nem szeretem a csicsás dolgokat. A szobámba épphogy befért egy franciaágy, és a hatalmas ruhásszekrényem, amiben még így is alig férek el.
Reggel nagyon jó volt újra a saját szobámban ébredni, már nagyon hiányzott. A konyhában ittam egy kávét majd felhívtam Sophiet. Szinte azonnal fel is vette.
- Szia, hazaértél?
- Ja, már itthon vagyok.
- Hallom nincs valami jó kedved.
- Most először te mesélsz. Mi volt a randin?
- Nagyon kedves volt a srác. Már most imádom.
- Nem korai még?- mosolyodtam el.- Hol ismerted meg?
- A főnököm fia.
- Na ahhoz gratulálok. Tud már róla a főnököd?
- Még nem. Nem is akarom neki elmondani, amíg komolyra nem fordulnak a dolgok.
- Logikus. Na most mesélj el mindent részletesen!
Ahogy ezt kimondtam Sophieból elkezdett dőlni a szó. Alig bírtam követni. Majd miután tényleg mindent elmesélt megkérdezte:
- Nálad mi újság? Miért vagy ilyen szomorú?
- Inkább majd élőben elmesélem. Mikor érsz rá?
- Most még dolgozom, nem úgy mint egyesek, de holnap ráérek.
- Holnap én dolgozom. Holnapután?
- Az jó. 2-kor a szokásos helyen?
- Rendi.
- Akkor szerdán tali. Én rohanok vissza dolgozni.
Elköszöntem én is, majd letettem. Ma egész nap nem volt semmi teendőm, így úgy döntöttem, hogy miután felöltöztem átmegyek meglátogatni a régen látott unokaöcsémet, Alexandert.
Valami kényelmes ruha után néztem a hatalmas ruhásszekrényemben. Egy sötétkék gatyát, szürke ujjatlant, és egy mintás pulcsit vettem fel.
Amikor átmentem Mille-lel találtam szembe magam.
- Szia Nora, hogy vagy?
- Szia. Hát nem túl jól. Neil mesélt?
- Nem nagyon.
-Jó, akkor mindegy. Alexander?
- A szobában játszik az apjával.
- Köszi.
Neil háza pont az enyém ellentéte. Hatalmas, és nem mondható éppen egyszerűnek. Bár ez inkább Mille ízlése, mint a bátyámé. A nappaliban hatalmas bőr kanapé van, a plafonon csillár. Szép, meg minden, de nekem nem igazán jön be.
Alexander 2 és fél éves, akkor született, amikor Neil megnyerte a világbajnokságot. Írtó szőke haja, és kék szeme van. Nagyon imádom, és ő is szeret engem.
- Szia Noja- köszönt vidáman, amikor meglátott. Most tanult meg beszélni, és az r betűt nem igazán tudja kimondani.
- Szia Alexander. Jól vagy?
- Igen. Képzeld kaptam aputól egy kocsit- mutogatta büszkén az új autóját.
- Nagyon szép. Megnézhetem?- leültem mellé, és elkezdtünk játszani.
Közben Neil is bejött a szobába.
- Szia Nora! Jól vagy?
- Nem kell engem félteni.
- Azt tudom.
- Mille-nek hogy hogy nem mondtad el? Úgy tudtam, hogy ti mindent megbeszéltek.
- Szerintem ez nem tartozik rá.- mondta, én meg hálásan mosolyogtam.
- Valamit el kell mondanom.- ült le mellém. Ez rosszul kezdődik. - Jack felhívott.



6 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon jól írsz, de ha nem sértelek meg vele, lenne egy javaslatom. Egy-két helyen volt már hogy leírtad mit éreznek a szereplők, ezt kicsit többet tedd, a lényeg hogy megismerjük őket, az érzéseiket és ezáltal hogy milyen emberek. Valamint a környezetről ahová belépnek, vagy ahol épp tartózkodnak leírhatnál kicsit többet, hogy mégis legyen mihez viszonyítani.
    Tényleg jó elképzeléseid vannak, és jól írsz. Remélem nem bántottalak meg!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szívesen veszem, ha írsz véleményt, és nem sértődök meg, mert igazad van. :) Múltkor én is írtam neked kritikát, és az még alaptalan is volt. :) Köszönöm, örülök, hogy tetszik.
    Dorien

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Remek lett a friss rész!:) Kíváncsian várom a további fejleményeket!:)
    Neil és a családja tünemény!:)
    Olivia

    VálaszTörlés
  4. Sziaa! :D
    Jó lett az új rész nagyon ügyesen írsz csak így tovább!:D
    Bebuskaa

    VálaszTörlés