2013. április 23., kedd

7. rész

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ennyire későn hoztam az új részt. Remélem, azért írtok pár véleményt. :)
Puszi: Dorien

***

- Az biztos. De megérte.- mondtam
- Azóta beszéltél valamelyik sráccal?-kérdezte Sophie.
-Nem, de Jack felhívta Neilt.
- És?- lepődött meg újra a barátnőm. Nem csodálkozom.
- Elkérte a telefonszámomat, de utána nem keresett.
- Ez mikor volt?
- Hétfőn.
- Érdekes.
- Ja. Majd meglátjuk.
Még sokat beszélgettünk, és rájöttem, hogy milyen fontos nekem Sophie. Nem is tudom, mit csinálnék nélküle.
6 óra volt mire hazaértem. Átmenetem a bátyámhoz. Egyedül volt otthon, ennek most külön örültem.
- Szia Nora! Régen láttalak.- köszönt rám Neil. Éppen a fürdőből jött ki.
- Helloka. Ja, most egy kicsit elvoltam egyedül. Hol vannak a többiek?- kíváncsiskodtam.
-Mille elvitte Alexandert a játszótérre.
- Ja, oké.
- Jack felhívott?- kérdezte kíváncsian a bátyám.
- Nem.- adtam szűkszavú választ. Igazán nem volt kedvem erről beszélgetni. Szerencsére a bátyám elég jól ismer ahhoz, hogy ezt észre is vegye. Gyorsan témát váltott:
- Sophie hogy van?
- Randizik a főnöke fiával. De amúgy jól.
- Miét nem lepődöm meg?- mosolyodott el- Na nekem rohannom kell, bocsi. Joe-val gyakorlok. Leszedi a fejemet, ha elkések.
- Oks. Puszi.- köszöntem el én is.
Visszamentem a szobámba. A telefonom lenémítva volt a táskámban, és amikor kivettem 5 nem fogadott hívásom volt. Hirtelen erősen kezdett dobogni a szívem. De amikor megnéztem a hívásokat láttam, hogy csak Sophie keresett. Elég csalódott lettem, de igazából azt sem értem, hogy miben reménykedem. Ha eddig nem hívott, ezután sem fog.
Visszahívtam Sophie-t, és megpróbáltam leplezni a hangomban bujkáló csalódottságot.
- Szia, bocsi, hogy zavarlak,de Lilly hívott.
Lilly egy másik barátnőnk, aki Londonba költözött. Nagyon jó fej csaj, de valahogy sosem bírtam annyira, mint Sophie-t.
- Nyugi, nem zavarsz. Mit akart?
- Hogy menjünk el hozzá Londonba. Szegény olyan szomorú, hogy alig találkozik velünk. Benne vagy?
- Mikor?
- Jövő héten. Hétfőn, kedden és szerdán.
- Hát nem is tudom.
- Ne mondd, hogy nem lenne jó vele végre találkozni vele.
- Na jó. Benne vagyok. Akkor mi legyen?
- El tudsz vinni engem is kocsival?
- Persze. Ha már Neil volt olyan kedves, és vett nekem egyet.
- Na hát igen. Akinek ilyen bátyja van.
- Na hánykor akarsz indulni?
- 9-kor.
- Oké. Akkor nálad tali. De szerintem addig még úgyis beszélünk.
- Rendi. Szia!
- Szia!
Másnap rájöttem, hogy már  a munkámat is meg kéne csinálnom. Teljesen elszoktam tőle, hogy dolgozni is kell. Hát igen, akinek gazdag bátyja van...
Megnyitottam Youtube-ot, és benyomtam a kedvenc lejátszási listámat Avriltől, majd elkezdtem lefordítani a szöveget, amit kaptam. Próbáltam odafigyelni, de nem igazán sikerült. A gondolataim állandóan elkalandoztak. Sok dolog történt velem az elmúlt egy hétben.
Éppen valahol teljesen máshol jártam gondolatban- talán Kínában- amikor megszólalt a telefonom. Először fel se fogtam, de aztán leesett, hogy ez nem az a zene, amit hallgatok. Feltápászkodtam a kanapéról, és kedvetlenül odamentem a telefonomhoz. Nem írta ki a hívót.
-Hallo- szóltam bele a telefonba.
- Szia. Jack vagyok. Bocsi, nem akartalak zavarni.
Majdnem kiesett a telefon a kezemből, de aztán összeszedtem magam.
Nem kaphatok frászt - gondoltam magamban- csak egy srác.
- Szia. Nyugi, nem zavarsz.
- A hangod mást tükrözött- mondta Jack, gondolom mosolyogva.
- Bocsi, azt nem neked szántam- mosolyodtam most én el.
- Figyelj, beszélnünk kéne.
- Miért, most mit csinálunk?
- Beszéltem Juddal a dologról.
- Én nagyon sajnálom, hogy miattam összevesztetek. Hülye voltam.
- Jó, most nem ez a lényeg. Kérdezek valamit, de őszintén válaszolj!
- Oké- törődtem bele.
- Mit érzel valójában Judd iránt?
- Őszintén szólva igazából semmit. Mostanában sokat gondolkoztam rajta, és erre jutottam.
- Ugye tudod, hogy ezt el kéne mondanod neki.
- Tudom. De nem akarom megbántani.
- Nekünk viszont azt a csókot mindenképp el kell felejtenünk. Nem lehet köztünk semmi.
- Oké- mondtam rekedt hangon, de közben majd megszakadt a szívem. Mert igen. Végre bevallottam magamnak, hogy szeretem.
- Amúgy hogy vagy?
- Megvagyok, köszi.- Igazából egész nap rád gondolok. De mindegy.- És te?
- Én is köszi. Jövő héten jössz a UK Championshipre?
- Persze.
- Na akkor ott találkozunk. Bocsi, most le kell tennem. Szia.
- Szia
Na milyen jó. Judd engem próbál megszerezni, én meg  a legjobb barátjáért vagyok oda. Jó kis háromszög.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése